Carrer La Sardana, núm. 5 baixos. AD500 Andorra la Vella
(+376) 80 80 80
info@immobiliariasuperior.com
(+376) 80 80 80
info@immobiliariasuperior.com
Apartament en venda de 2 habitacions a Escaldes-Engordany amb terrassa i parking
ref13917Consultar
2 habitacions
2 banys
94 m2
Carrer La Sardana, núm. 5 baixos. AD500 Andorra la Vella
(+376) 80 80 80
info@immobiliariasuperior.com
(+376) 80 80 80
info@immobiliariasuperior.com
Es tracta d’una planta tercera que compta amb 94,13 m² d’habitatge i 21,83 m² de jardí privat. El pis compta amb un ampli saló-menjador amb accés directe al jardí, cuina oberta, equipada amb electrodomèstics d’alta gamma, creant un espai modern i acollidor.
L’habitatge disposa de dos dormitoris, dels quins una és una suite amb bany privat, mentre que la segona habitació es doble.
Disposa d'un bany complet individual.
Aquesta distribució ofereix una gran privacitat i independència.
Gràcies a la seva orientació sud, l’habitatge gaudeix de sol al llarg de tot el dia i molta lluminositat.
El sistema de climatització és mitjançant aerotèrmica, amb terra radiant tant per a calefacció com per a refrigeració, controlat per termòstats independents que garanteixen confort i eficiència energètica en totes les zones de la llar.
Hi ha la possibilitat d’adquirir una plaça d’aparcament i traster, segons disponibilitat.
Una oportunitat única per viure en una propietat moderna, elegant i eficient, ubicada en un entorn tranquil i amb fàcil accés a tots els serveis d’Escaldes - Engordany.
Certificat energètic
- BConsum
- BEmissions
Mapa
També podria interessar-li:
Obra Nova
Obra Nova
Reservat
Consultar
ref13858
4 habitacions
3 banys
168 m2
Obra Nova
Reservat
Consultar
ref13909
3 habitacions
3 banys
149 m2