Carrer La Sardana, núm. 5 baixos. AD500 Andorra la Vella
(+376) 80 80 80
info@immobiliariasuperior.com
(+376) 80 80 80
info@immobiliariasuperior.com
Apartament en venda de 2 habitacions a Ordino amb terrassa i parking
ref126761.908.000 €
2 habitacions
2 banys
148 m2
Carrer La Sardana, núm. 5 baixos. AD500 Andorra la Vella
(+376) 80 80 80
info@immobiliariasuperior.com
(+376) 80 80 80
info@immobiliariasuperior.com
Es troba en plena natura, en una zona molt privilegiada, amb unes magnífiques vistes, assolellat durant tot el dia i amb tots els detalls per al màxim confort. És l'enclavament ideal tant per a invertir com per a residir al país.
Aquesta àmplia propietat té una superfície total de 148m2 més una terrassa de 74m2.
Es distribueix en un ampli saló - menjador amb sortida a la terrassa, una cuina oberta amb illa i completament equipada amb electrodomèstics integrats. Disposa de dos dormitoris de tipus suite amb banys complets i amb armaris encastats, un safareig i un bany de cortesia.
Els paviments són de parquet, excepte en els banys que són de gres.
La promoció compta amb espais comuns d'amenities, entre els quals hi ha un spa i un gimnàs, així com una zona de club social de relació, multifuncional, diàfan, amb una sala per a nens i una altra per a adults.
El preu inclou dues places d’aparcament i un traster.
Certificat energètic
- AConsum
- AEmissions
Més immobles de la promoció: Ordino Residencial Mountain Resort - Arandel
També podria interessar-li:
Obra Nova
Obra Nova
Obra Nova
1.878.000 €
ref12677
2 habitacions
2 banys
166 m2